اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

رونمایی لنوو از لپ‌تاپی با ۲ سیستم‌عامل ویندوز و اندروید + مشخصات و قیمت

  • کد خبر: ۲۰۵۱۸۴
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
رونمایی لنوو از لپ‌تاپی با ۲ سیستم‌عامل ویندوز و اندروید + مشخصات و قیمت
لپ‌تاپ ThinkBook Plus Gen 5 لنوو که به‌تازگی در نمایشگاه CES معرفی شده است، می‌تواند هم یک تبلت اندرویدی و هم یک لپ‌تاپ ویندوزی باشد.

به گزارش شهرآرانیوز دستگاه هیبریدی جدید لنوو بسته به نحوه استفاده شما، می‌تواند بین دو سیستم‌عامل جابه‌جا شود. اگر می‌خواهید از آن به‌عنوان تبلت استفاده کنید، می‌توانید صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی OLED 2.8K را از پایه آن جدا کنید تا به یک تبلت اندرویدی تبدیل شود. اگر دوباره آن را به کیبورد وصل کنید، دستگاه به سیستم‌عامل ویندوز بازمی‌گردد. لپ‌تاپ تینک‌بوک پلاس نسل ۵ هیبریدی در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که قیمت آن از ۲۰۰۰ دلار شروع شود.

مشخصات لپ‌تاپ هیبریدی ThinkBook Plus Gen 5

البته این اولین‌بار نیست که لنوو چنین دستگاه هیبریدی را می‌سازد؛ تبلت IdeaPad U1 در سال ۲۰۱۱ نیز به‌طور مشابه ویندوز و اندروید را در یک دستگاه ترکیب می‌کرد. لپ‌تاپ Ativ Q سامسونگ که در سال ۲۰۱۳ معرفی شد نیز به شما این امکان را می‌داد که با فشاردادن یک گزینه، بین ویندوز و اندروید سوئیچ کنید. بااین‌حال، دیدن چنین دستگاهی در سال ۲۰۲۴ که بتواند هم اندروید و هم ویندوز را اجرا کند، نادر است.

مشابه تبلت قدیمی IdeaPad U1 لنوو، دستگاه جدید نیز به یک پردازنده کوالکام مجهز است؛ همچنین یک تراشه اینتل در پایه کیبوردی این دستگاه تعبیه شده؛ به این معنی که این دو بخش می‌توانند در صورت نیاز، به‌طور مستقل عمل کنند. یک پردازنده Intel Core Ultra 7 در پایه این دستگاه وجود دارد که لنوو آن را «ایستگاه هیبریدی» می‌نامد. در تبلت نیز یک تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ وجود دارد. قسمت تبلت از اندروید ۱۳ استفاده می‌کند و باتری آن ۳۸ واتی است؛ با اتصال کیبورد نیز می‌توان از ویندوز ۱۱ استفاده کرد که به باتری مجزای ۷۵ واتی مجهز است.

وزن تبلت حدود ۷۷۱ گرم و اندازه نمایشگر آن ۱۴ اینچی است. اگرچه این اندازه برای یک تبلت کمی بزرگ است، اما به‌دلیل هیبریدی‌بودن، چنین اندازه‌ای برای نمایشگر یک لپ‌تاپ نیز مناسب است.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->